Buletin informativ (ianuarie 2015)

Buletin informativ în conformitate cu art. 5 alin. 2 din Legea 544/2001 1. Acte normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice. a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Cermei: – Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata; – Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ cu modificarile ulterioare; – Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare; – Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica; – Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare; – Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata; – Legea 571/2003, privind Codul fiscal; – Legea 53/2003, Codul Muncii. b) Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei Cermei. b1) Organigrama institutiei. b2) Regulamentul de organizare si functionare. b3) Programul de functionare: De Luni pâna Vineri, între orele: 8.00 – 16.00 b4) Program de audiente: Primar, dl. VESA IOAN-DANIEL – marti 08.00 – 10.00 -joi 08,00-10,00 Viceprimar, dl. BORHA SEVER – Luni 9.00 – 11.00 – Miercuri 10.00 – 12.00 Secretar, dna DEMETRESCU ADRIANA – marti, 08.00 – 10.00 – joi 8.00 – 10.00 c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comunei Cermei si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor de interes public. Conducerea Primariei comunei Cermei dl. VESA IOAN – DANIEL – Primar dl. BORHA SEVER – Viceprimar dna. DEMETRESCU ADRIANA – Secretarul comunei Cermei Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: referent , dna. Ples Rodica. d) Coordonatele de contact: Denumire: PRIMARIA COMUNEI CERMEI Sediul: Cermei, nr. 304, Judetul Arad Telefon : 0257/328101 Fax: 0257/328101 E-mail: cermei@xnet.ro Site : www.comuna-cermei.ro e) Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil se pot consulta la sediul institutiei. f) Lista cuprinzand documentele de interes public. Informatiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public: – Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Cermei; – Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei Cermei; – Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comunei Cermei, si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice; – Coordonatele de contact ale Primariei comunei Cermei respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet; – Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil; – Programele si strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul institutiei; – Lista documentelor produse si/sau gestionate, potrivit legii; – Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate. g) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii; – dispozitiei ale primarului; – proiecte de hotarâri; – instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare; – note de discutii; – referate de aprobare; – fise de audienta; – protocoale; – rapoarte; – studii; – analize; – prognoze; – proiecte de strategii; – scrisori sau adrese; – materiale de specialitate; – fise de proiect; – contracte de achizitie publica; – procese-verbale; – adrese; – observatii si propuneri; – avize; – planuri urbanistice de detaliu sau zonale; – planul urbanistic general; – certificate de urbanism si autorizatii de construire/desfiintare; – autorizatii pentru activitati independente (asociatii familiale, persoane fizice), autorizatii taxi, autorizatii de functionare si avize pentru orarul de functionare; – autorizatii de acces în zone cu restrictii de tonaj; – date de stare civila. h) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate – sunt prevazute in art. 21 si 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, si anume: – reclamatia administrativa – se depune la conducatorul autoritatii sau al institutiei publice; – plângerea la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice.