Buletin informativ (ianuarie 2016)

Buletin informativ în conformitate cu art. 5 alin. 2 din Legea 544/2001

1. Acte normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice.

a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Cermei:
– Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
– Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ cu modificarile ulterioare;
– Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
– Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica;
– Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
– Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata;
– Legea 227/2015, privind Codul fiscal;
– Legea 53/2003, Codul Muncii.

b) Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei Cermei.

b1) Organigrama institutiei.

b2) Regulamentul de organizare si functionare.

b3) Programul de functionare:
De Luni pâna Vineri, între orele: 8.00 – 16.00

b4) Program de audiente:
Primar, dl. VESA IOAN-DANIEL – marti 08.00 – 10.00
-joi 08,00-10,00

Viceprimar, dl. BORHA SEVER – Luni 9.00 – 11.00
– Miercuri 10.00 – 12.00

Secretar, dna DEMETRESCU ADRIANA – marti, 08.00 – 10.00
– joi 8.00 – 10.00

c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comunei Cermei si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor de interes public.
Conducerea Primariei comunei Cermei
dl. VESA IOAN – DANIEL – Primar
dl. BORHA SEVER – Viceprimar
dna. DEMETRESCU ADRIANA – Secretarul comunei Cermei
Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public:
referent , dna. Ples Rodica.

d) Coordonatele de contact:
Denumire: PRIMARIA COMUNEI CERMEI
Sediul: Cermei, nr. 304, Judetul Arad
Telefon : 0257/328101 Fax: 0257/328101
E-mail: cermei@xnet.ro
Site : www.comuna-cermei.ro

e) Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil se pot consulta la sediul institutiei.

f) Lista cuprinzand documentele de interes public.
Informatiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public:
– Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Cermei;
– Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei Cermei;
– Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comunei Cermei, si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice;
– Coordonatele de contact ale Primariei comunei Cermei respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet;
– Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
– Programele si strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul institutiei;
– Lista documentelor produse si/sau gestionate, potrivit legii;
– Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.

g) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
– dispozitiei ale primarului;
– proiecte de hotarâri;
– instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare;
– note de discutii;
– referate de aprobare;
– fise de audienta;
– protocoale;
– rapoarte;
– studii;
– analize;
– prognoze;
– proiecte de strategii;
– scrisori sau adrese;
– materiale de specialitate;
– fise de proiect;
– contracte de achizitie publica;
– procese-verbale;
– adrese;
– observatii si propuneri;
– avize;
– planuri urbanistice de detaliu sau zonale;
– planul urbanistic general;
– certificate de urbanism si autorizatii de construire/desfiintare;
– autorizatii pentru activitati independente (asociatii familiale, persoane fizice), autorizatii taxi, autorizatii de functionare si avize pentru orarul de functionare;
– autorizatii de acces în zone cu restrictii de tonaj;
– date de stare civila.

h) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate – sunt prevazute in art. 21 si 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, si anume:
– reclamatia administrativa – se depune la conducatorul autoritatii sau al institutiei publice;
– plângerea la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice.