Buletin informativ (ianuarie 2012)
Buletin informativ în conformitate cu art. 5 alin. 2 din Legea 544/2001
1. Acte normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice.
a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Cermei:
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ cu modificarile ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata;
- Legea 571/2003, privind Codul fiscal;
- Legea 53/2003, Codul Muncii.
b) Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei Cermei.
b1) Organigrama institutiei.
b2) Regulamentul de organizare si functionare.
b3) Programul de functionare:
De Luni pâna Vineri, între orele: 8.00 - 16.00
b4) Program de audiente:
Primar, dl. VESA IOAN-DANIEL – marti 08.00 – 10.00
-joi 08,00-10,00
Viceprimar, dl. BORHA SEVER – Luni 9.00 – 11.00
- Miercuri 10.00 – 12.00
Secretar, dna DEMETRESCU ADRIANA - marti, 08.00 – 10.00
- joi 8.00 – 10.00
c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comunei Cermei si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor de interes public.
Conducerea Primariei comunei Cermei
dl. VESA IOAN - DANIEL - Primar
dl. BORHA SEVER - Viceprimar
dna. DEMETRESCU ADRIANA - Secretarul comunei Cermei
Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public:
referent , dna. Ples Rodica.
d) Coordonatele de contact:
Denumire: PRIMARIA COMUNEI CERMEI
Sediul: Cermei, nr. 304, Judetul Arad
Telefon : 0257/328101 Fax: 0257/328101
E-mail: cermei@xnet.ro
Site : www.comuna-cermei.ro
e) Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil se pot consulta la sediul institutiei.
f) Lista cuprinzand documentele de interes public.
Informatiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public:
- Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Cermei;
- Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei Cermei;
- Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comunei Cermei, si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice;
- Coordonatele de contact ale Primariei comunei Cermei respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet;
- Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
- Programele si strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul institutiei;
- Lista documentelor produse si/sau gestionate, potrivit legii;
- Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.
g) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
- dispozitiei ale primarului;
- proiecte de hotarâri;
- instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare;
- note de discutii;
- referate de aprobare;
- fise de audienta;
- protocoale;
- rapoarte;
- studii;
- analize;
- prognoze;
- proiecte de strategii;
- scrisori sau adrese;
- materiale de specialitate;
- fise de proiect;
- contracte de achizitie publica;
- procese-verbale;
- adrese;
- observatii si propuneri;
- avize;
- planuri urbanistice de detaliu sau zonale;
- planul urbanistic general;
- certificate de urbanism si autorizatii de construire/desfiintare;
- autorizatii pentru activitati independente (asociatii familiale, persoane fizice), autorizatii taxi, autorizatii de functionare si avize pentru orarul de functionare;
- autorizatii de acces în zone cu restrictii de tonaj;
- date de stare civila.
h) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate - sunt prevazute in art. 21 si 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, si anume:
- reclamatia administrativa - se depune la conducatorul autoritatii sau al institutiei publice;
- plângerea la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice.